Monday, November 15, 2010

Sabtu lalu dengan aktiviti yang penuh.. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar.. tanpa kesulitan.. tanpa gangguan..
'Malam Aneka Ragam' di sekolah Adam tamat jam 10.40 malam.. yang pasti Adam sangat enjoy.. Syukurlah merasai kegembiraan yang diingini anak aku yang istimewa ini.. Mak Adik menemani aku.. Thanks Mak Dik..
Aku buat yang 'termampu' dan sebolehnya 'sehabis baik' untuk Adam.. Mudah-mudahan dipermudahkan untuk aku melaksanakanya.. Ujian dari-Nya pasti ada.. aku amat percaya "Tuhan tidak menguji lebih dari apa yang aku mampu tanggung"..
Pagi minggu ni sarapan 'mihun goreng' hasil tangan sendiri.. Tak la gi cari Teh C + Roti bakar.. Jam 11.00 pagi.. aku hantar Adam ke sekolah.. jamuan khas pelajar yang terlibat dengan persembahan.. program yang diatur oleh cikgu hingga jam 1.30 petang..
Sementara menanti masa fetch Adam.. aku layan diri.. massage 2 + 1.. foot + shoulder.. nak massage full body tak dapek.. tukang massage full.. Mak Dik sorang yang massage full body.. takpelah aku lain kali..
Sampai masa fetch Adam.. hujan pulak terlalu lebat.. takdelah program yang diatur.. bimbang kalau memandu tika hujan terlalu lebat..
Hujan renyai.. jam 6.00 petang aku ke balik kampung.. hehe balik lagi.. dengan pisang goreng panas.. keropok lekor.. cekodok.. yangggggg dibeli.. heheh..

No comments:

Post a Comment