Thursday, July 29, 2010

Harusss bertatarias..

- gambar dari kazee hair studio -
Sudah masuk bulan ke 4 tak repair rambut he3.. Pergi ke Hair Saloon pun utk cuci dan treatment saja.. Awal bulan Ogos ni rasanya kena jugalah dekorasi sikit rambut nih. Fesyen?!! Ermmm.. taklah.. repair biasa saja.. Aku selalunya akan ke kazee hair studio
Aku suka ke sini sebab selalu perkhidmatannya memuaskan hati aku.. Orang lain tak taulah kan.. Boss saloon ni sangat muda, Kelvin namanya. Dia punya kesungguhan memang mengagumkan aku. Yelah.. kalau tengok umur dan saiz dia cam tak sepadan dengan kejayaan di saloon dia.. Macam aku selalu cakap "tak sepadan badan".. Bagus kalau lebih ramai anak-anak muda macam dia..
Baru-baru ni dia ke Melbourne, Australia menghadiri Revlon Professional Artistic Members Training di Ozdare Academy. Haaaaaa... tu diaaa.. Bagus kan Kelvin ni. Assistant dia pun tak menyentapkan jiwa.. Aku suka juga pada Yuriko.. Cantik dan bijak..
Sebenarnya dia tak tau pun aku tulis ala ala promote dia kat blog aku ni.. Kalau dia ada hati nak buka blog aku ni pun, lom tentu dia faham apa yang aku dok 'up' dia he3.. Aku pasti ke sana..

No comments:

Post a Comment