Thursday, July 29, 2010

Sahabat Blogger

~gambar profile the secret medicine~

Kali terakhir pada Mei tahun ini blog yang aku ikuti the secret medicines tak ada new post.. Tertanya-tanya juga hati ini kenapa eik?!!.. Masih bermasalah dengan 'Jalur Lebar Tanpa Wayar' nya ker saudara tu.. Blog ini la antara yang menyedarkan aku banyak perkara. Aku suggest korang layari blog ni dari awal. Memang blog ni mempengaruhi aku tukar banyak benda di dapur he3.. Yang baik kita ikut bagus kan.. Bila aku derhakakan (words CMG) yakni gunakan semula keperluan dapur seperti asal... nahhhhhh!! Kadar timbang berat badan 'naik' tak agak-agak waaaaaa... dah satu keje lagi pulak nak abiskan stok yang sediada sebelum ikut semula dan turunkan berat badan huk3.. Ni namanya 'sendiri cari pasal' hik3.. Eksperimen kunun..
Apa-apa pun aku doakan sahabat blog ini berada dalam keadaan sihat dan boleh terus meng'post' yang dapat kita kongsikan sama-sama, Amin.

No comments:

Post a Comment