Thursday, July 29, 2010

Penjagaan Tumit Kaki

~gambar dari google~


1) Rendam kaki dengan air suam
2) Guna 'batu pumis' untuk melicinkan kulit kasar
3) Keringkan kaki dengan tuala bersih
4) Sapu krim rawatan intensif tumit rekah seluruh kaki kecuali antara jari-jari kaki
5) Setelah krim sudah meresap pakai stoking sebelum tidur

Aku dapat cara-cara ni dari sebuah majalah tapi lupa majalah apa dan keluaran bila. Tapi aku tak pakai krim yang dimaksudkan dalam majalah tu kerana aku ni pun bukan rajin sangat nak menggilap kaki sendiri he3.. Aku tukar dengan toner yang dikhaskan untuk membersih muka ha3.. Kalau dah memang malas cam aku ni gini la kui3.. Kekadang bila ada kelapangan dan rezeki lebih aku gi saloon je modal RM30.00 untuk cuci kaki.. Lagi senang, tinggal duduk je he3..

No comments:

Post a Comment