Friday, March 25, 2011

Puan!!

Bila tengah kerja kan kerjanya buat kerja kannn.. ehhh ape punyer bahasa pulak ni daaa.. aku kalau keje khusyuk heheh..
Tengah aku dok sebok gan kerja aku.. datang laaa dak wireman sorang ni..  wat aku terkezuttt je.. dah sebulan aku perati.. cam signal nak chaalipbottt.. tapi sebagai orang atasan.. aku bersikap tunggu dan lihat.. heheh atasan sangat laaa aku ni kannn.. ye laaa kerusi yang aku duduk lebih tinggi dari dia.. malas je nak ceta ki3..
"Puan! Saya keja sampai ujung bulan ni.. Saya nak berenti.. Keluarga pindah Selangor.. saya kena ikut.."bla.. bla.. bla.. dan manyakkk bla lahhh dak ni ceta.. agak dia tak tau yang ujung bulan tinggal lima ari.. tolak Sabtu Ahad?!!..
"Ok.. ari ni awak last keja.. 7 hb depan datang amik awak punye gaji.. " hah senanggg.. aku takan tahan kemahuan dak ni punyer laaa.. sorry..
Sebenarnya esok aku yang kalut.. nak cari pekerja laaa pulak.. tulunnn.. tulunnn.. Juruletrik / Wireman diperlukan.. adeiii..

No comments:

Post a Comment