Friday, March 25, 2011

Bukan aku tak tau..

Aku bukan tak tau yang aku kurang kreatif.. dalam banyak perkara.. terutama berkaitan masak-memasak.. sebenarnya.. masakan-masakan teramatlah ala kadar dari aku yang aku post di blog ni.. bukan untuk dinilai.. bukan juga memaksa sesiapa suker padanya.. senang cerita.. suker-suker saje.. yang mencebik.. yang memandang rendah.. tak mengapa.. anda tiada dosa dengan saya ok..
Aku antara pengemar blog masakan.. sebab aku emang sukerrr makannn heheh.. Tak kesahlah.. blog masak ker.. peribadi ker.. ape-ape ajer.. aku kan orang nyerr 'terbuka'.. hi3.. prasannn pulakkk dahhh!!.. Ade juge yang pengsannn kanggg!!.. 
Lepas ni pon aku nak post berkenaan masakan 'ala-ala'.. 'so-so'.. juge kui3.. Nak juga post beberapa e-mail dari sahabat.. Lagii ade beberapa skrip perbualan aku dan seorang teman yang bila teringat.. aku akan tersenyum sendiri..
Kembali selepas ini :)

No comments:

Post a Comment