Sunday, November 28, 2010

Jumpa Cikgu Norarzila Abdullah..

Tika baru sampai di Tesco Jalan Kota Tinggi.. aku terserempak Cikgu Norarzila Abdullah.. Sahabat ku semasa di Sek Dato' Jaafar Johor Bahru.. kini beliau mengajar di Sek Permas Jaya.. membawa anak-anak beliau berjalan-jalan di sini sempena cuti sekolah katanya.. wahhh! Cikgu cuti lama kannn.. ada sebulan lagi.. syok nyerrr jadi Cikgu.. aku biasa dengan panggilan Zila saja dengan beliau.. Zila bersama dua orang rakannya.. bertanya khabar tentu sekali.. ringkas perbualan kami kerana aku sedang punya urusan.. aku berterusterang dengan Zila yang aku punya urusan.. dia faham.. kami saling berharap akan bertemu lagi..

2 comments:

  1. nama mami adam ni zila ke tika ekceli? hehe

    nota kaki: meh collect award kat sini dulu..

    ReplyDelete
  2. no.. no.. no.. Zila kwn mokcik ye aibaks.. 'tika' tu singkatan bg 'ketika' heheh..

    ReplyDelete