Sunday, November 28, 2010

Ada kerja hari ni..

Selepas menyediakan sarapan.. aku bersiap.. ada kerja perlu dilakukan hari ini.. timbul pertanyaan dari Adam.. "Today Sunday maa.. going to work meh?!".. jawapan ringkas.. mudah dari aku.. "I got work to do".. "Ok.. carefull aaa.." Jam 9 pagi aku mulakan kerja.. sambungan semalam.. semangat bekerja datang tanpa diundang.. kerja yang aku telah mulakan setahun lalu.. beberapa perkara aku tumpukan hari ini.. jam 2 petang.. terasa letih.. tika ini aku ingatkan diri.. memulakan bukan mudah.. menghasilkan juga tidak mudah.. Jam 3.05 petang.. keluar mendapatkan roti sapuan margerin+kaya steam dan teh-C panas.. selesai.. ke Tesco Jalan Kota Tinggi.. Hari ini kali pertama aku jejakan kaki di Tesco ni.. bukan untuk bershopping.. aku ada urusan kerja juga di sini.. Moga dipermudahkan urusanku.. Amin Ya ALLAH..

No comments:

Post a Comment