Sunday, August 8, 2010

Terjebakkk aku..

Pagi ni lepas antar anak ke Fardhu Ain, plan ke Giant Plentong gan Mak Adik.. Mak Adik nak belanja barang dapur gitu.. Terima pulak sms dari Azie yang inform Imas jemput by Face Book Wall makan bakso kat rumah dia.. Alhamdullilah.. Ade rezeki makan tengahari he3.. Imas punyerr bakso memang kelasss.. First time dapat rasa hari raya tahun lepas.. Aku sukerr bangettt.. Imas asal dari Indonesia yang kahwin dengan orang Malaysia berbangsa Cina.. Ok ni ceta tengaharilah..
Ni nak ceta yang aku terjebakkk gan 'The Body Shop'.. Nak tengok-tengok kunun.. Haaaaaa.. RM360.35 bayarrr!!!.. Sebenarnya dalam pikiran ni memang nak beli hadiah untuk diri sendiri Julai lalu kui3.. Aku survey beberape product dari beberapa jenama termasuklah 'The Body Shop' nih.. Tapi aku delay kan sebab ade yang lebih perlu..
Kebetulan ade offer 3 barang 10% discount, 4 barang 15% discount, 5 barang 20% discount.. Ni kalau tak silap ingatan lah ye!.. Tak tanya pulak aku offer ni sampai bila.. Siap dapat voucher lagi RM20..
Dengan amount aku nih, aku dapat 2 keping voucher selain discount he3.. Voucher yang pertama aku terus guna he3.. Tinggal lagi satu yeaaa!.. Kena guna before expired date!.. Simpan raya he3..
Aku rasa berbaloilah.. Dan inilah yang aku dapat dari amount tersebut.. Ok kan..

No comments:

Post a Comment