Sunday, August 8, 2010

Bakso Imas..

Aku gan Azie ke rumah Imas.. Lepas siap masak tengahari untuk anak aku Adam dengan Mak Dik.. Kang kelaparan pulak bebudak ni tak dimasakan kui3.. Sebab Mak Adik ni tak pandai guna equipment dapur rumah aku he3..
Dah inform Azie tak boleh lepak lama-lama sebab aku nak balik kampung ade 'Family BBQ'.. Lama tak jumpa Imas.. Last jumpa 'Open House' Hari Raya tahun lepas.. Lama tuuu.. Ni dah dekat puasa.. 

Bakso Imas

Kuih ni Imas beli je..
Tak nampak pulak bahan-bahan lain.. Sebenarnye Imas masukan bahan-bahan lain dulu sebelum masuk mihun dengan dup.. Jadi nyerr tak dapatlah nampak apa yang ade di bahagian bawah.. Masa amik gambar pun tak pulak ingat nak kacau dulu..
Sedap betoll!.. Tapi Imas kata kali ni dia tak rebus tulang lembu.. cuma tulang ayam je.. Pada aku ni pun dah sedap gilerr.. Tima kaseh Imas..

No comments:

Post a Comment