Sunday, August 8, 2010

Family BBQ..

Mewah rezeki aku hari ni.. Ini last aktiviti sepanjang hari ni sebelom balik rumah.. Rasa dah macam teksi pn ade.. Best la kan dapat kumpul adik beradik tapi Pak Ngah takde gi mancing..
Yang paling sebokk mestilah Pak Long gan adik aku Mummy.. Pak Long kenalah idupkan api untuk panggang dulu sebab dia aje yang lebih boleh dipercayai dapat idupkan api.. Kalau orang lain agak-agaknya lah.. pukul 10 malam pon lom dapat start BBQ kui3.. 
Yang nak diperam Mummy yang settle.. Mummy buat sos black paper sendiri lagiii.. Pendek kata, asal bab makan kt family aku ni.. Rujukan nyerr Mummy he3.. 
Adik ipar aku, Yana memang terer bab air.. Malam ni dia jamu "Sirap Bandung Ais Krim Soda'.. Kelasss lah ko dikk..
Boy memang nak makan besar malam ni he3.. Sotong, udang, ikan dia sponsor.. Memang adik aku sorang ni dah makin membesar.. peyotttt nyerrr!! kui3..
Haaa.. Ini semua gambar 'asal kejadian' ye..


Dan lepas tuuu..



Dah gitewww.. layannn..

Abah senyummm je.. Dah kenyang la tu..

No comments:

Post a Comment