Saturday, October 23, 2010

Teh Sabah

Selamat pagi.. Moga sihat semua.. Moga hati diuliti bahagia.. Dah minum?!.. Mudahnya entri pagi ni aku mulakan dengan antara teh kegemaran aku.. Bukan maknanya aku tak boleh memilih jenama lain atau tak mahu minum minuman teh dari jenama lain.. Aku ada sebab tersendiri kenapa memilih Teh Sabah ini.. Aku seorang pengguna.. Maka aku suka menggunakan hak aku hehe..
Memilih Teh Sabah ni setelah membaca disini. Menghasilkan minuman ini juga aku memilih untuk diberi kemanisan dari gula ini juga setelah membaca disini. Tahniah kepada beliau atas penulisannya..



Hakmilik ohoeya858.blogspot.com

Sekarang takyah susah-susah nak gi Sabah untuk menikmati Teh Sabah ni hehe.. Dah terbang sampai sini dan dimana jua anda berada..

"Jemput minum"

No comments:

Post a Comment