Friday, September 11, 2009

Menu Tengahari


Menu tengahari bagi saya selalunya mempengaruhi aktiviti bekerja saya setiap hari dan pengambilan menu juga bergantung kepada aktiviti saya pada hari tersebut. Saya tidak mengambil makanan terlalu berat kerana bimbang terlalu kenyang yang akan membuatkan rasa mengantuk ketika menjalani kesibukan saya.

Berikut menu tengahari saya ketika hari bekerja:-

1) Secawan White Milk Tea panas
2) Satu keping roti bakar bawang putih (garlic bread)
3) Satu keping Brown Thick Toast / 2 biji telur rebus (saya akan habiskan keseluruhan putih telur tetapi hanya makan satu biji kuning telur)
4) 500ml air kosong

Kadangkala saya tukar menu tersebut kepada:-

1) Secawan Lime Juice / Epal Juice / Orange Juice
2) Mihoon sup / Kue Teow Sup / Nasi + Sayur + Ayam / Nasi + Sayur + Ikan / Nasi Ayam
3) 500ml air kosong

No comments:

Post a Comment