Wednesday, November 2, 2011

Oh Oeya Wordless Wednesday #02



Official Wordless Wednesday --> Wordless Wednesday Malaysia

24 comments:

  1. hehehehe housemate masa study dulu pun suka rendam biskut mcm nie jgk :)

    ReplyDelete
  2. Mmmg cedap cecah dgn air ten.. :)

    ReplyDelete
  3. haha..lama xbuat macam ni..tambah gula cikit..nostalgia

    ReplyDelete
  4. Mrs Lurve ~ Oh! Iye! Awak suka? :)

    ReplyDelete
  5. Sis-Lin ~ Lin memang sedap..

    Cer perati betol2 kenapa diletakan dua gambar yang hampir sama..

    Tengok 'masa' pada gambar tu ;-)





    5 minit = 8 keping



    hihihihihihi... ssssyyyyyyyy :D

    ReplyDelete
  6. logorithm ~ Next time ai try eikkk.. xde dlm simpanan plk yang namanye Nestum heheh ;-)

    ReplyDelete
  7. Nazirah ~ haha.. Ketawa plk dia.. meh kembalikan nostalgia :)

    ReplyDelete
  8. rendam dlm air kopi O sedap!!!!

    ReplyDelete
  9. perut lapar... buat macam gini pun habis licin mkn.. tgk gambo ni pun tibe2 teringin nk g buat.. hahhahah

    ReplyDelete
  10. zuwaidah ~ Aduh Kak Zu.. dengan teh O dan 8 keping tu.. kalau dengan kopi mau 8 X 8 ngeee :D

    ReplyDelete
  11. IntaNBerliaN ~ hihihi.. apa lagiii.. sekarang bikin terusss makennn :)

    ReplyDelete
  12. dulu suka makan gak biskut cicah dengan teh. hehe.

    ReplyDelete
  13. phewwwwwwwwwwww.. i dah lama tak buat pe'el macam ni tawwwwwwwwwwww..............

    ReplyDelete
  14. NasZ ~ Sekarang suka juga laaa.. heheh

    ReplyDelete
  15. Iffah Afeefah ~ sedappp.. try laa.. pisang tanduk goreng pun suka yang lembik hihi :)

    ReplyDelete
  16. Sari Yusa Ibrahim ~ buat semula laa pe'el ni.. best nyer dpt wat pe'el ekekeke :)

    ReplyDelete
  17. cik kinchnaf ~ ala ciannn.. lapa eikkk.. bancuh teh O jap layan dgn biskut heheh..

    ReplyDelete
  18. cupcakekasih ~ hihi.. taklah Kak Jun :D

    ReplyDelete