Saturday, October 8, 2011

Yonex Armotec 250 Badminton Racket dan Yonex Ergoshape Shoes

Saya pemain badminton. Percaya tak..?!. Pemainlah sangat..! Mau mencebik kawan-kawan saya sebut 'pemain' haha.. Ini cerita dah lama berlalu. Jaguh saya tak sampai mana pun hihi.. Aktiviti ini sudah tidak menjadi agenda penting. Memenuhi aktiviti anak, atau mudahnya, menjadi driver anak sudah cukup tidak mengizinkan saya beriadah mengikut kesukaan. Pengorbanan juga namanya kan. Pasti yang telah menjadi ibu faham benarlah keadaan ini.
Ini badminton racket dan kasut terakhir kesayangan saya, Yonex Armotec 250 Badminton Racket dan Yonex Ergoshape Shoes.. Sayang wo..! Kadang-kadang merayu anak meminjam hihi.. Saya perlu kedekut beri pinjam pada anak waktu itu sebab saya belum yakin Adam boleh 'menjaga' racket ini. Apatah lagi dibuat tongkat erkkk..! Lagipun saya tidak suka emosi bimbang membelenggu diri saya ketika racket ini tidak di depan mata. Pasal racket saja pun.. Aduh.. Apalah saya ini..


Ahad lalu saya dengan rela hati meminjamkan racket kesayangan ini buat anak tunggal tersayang, Muhammad Adam Lutfi. Saya sudah sedia. Adam telah meyakinkan saya haha.. Namun saya sudah sematkan dalam hati mahu menghadiahkan Adam racket yang baru, tapi bergantung kepada kesungguhannya. Kalau sekadar sebulan hangatnya mmm.. tak payah. Doanya agar saya mampu membelikan racket yang lebih baik dari kepunyaan saya ini. Saya perlu tukar grip yang sudah daif itu.. Tercalar imej limited edition dek grip yang sudah lusuh hik3..


*pssttt! Teringin pulak nak main semula masa dok menunggu hik3.. Aje mak cari team penuhkan dewan hahaha :D

No comments:

Post a Comment