Monday, October 3, 2011

Children's Day @ Hari Kanak-Kanak

Google

Google


*psssttt!! Mom yang kena beli hadiah untuk kawan-kawan anak tersayang.. Siap pilih tuuu Gundam.. Komik.. Ok lah setahun sekali.. jangan bebel heheh..

16 comments:

  1. kanak2 adalah harapan masa depan.. masa depan mereka bergantung kepada bimbingan dan didikan pada hari ini...

    ReplyDelete
  2. owh children day ??
    mesti meriah kalau kat tadika... :)

    ReplyDelete
  3. ops.. baru tau.. ;)
    maklumler setahun sekali tu yang payah nak ingat..

    ReplyDelete
  4. selamat hari kanak2 utk Adam, eh! Adam, dah sunat lom? hehe

    ReplyDelete
  5. oh ye ke nie? mesti ade sambutan kat skolah macam kite dulu-dulu ^_^

    ReplyDelete
  6. Gen2Merah ~ setuju dgn awak ;)

    ReplyDelete
  7. Sunah Sakura ~ Terima kasih ;)

    ReplyDelete
  8. Ummi_Rosalicious ~ Betul tu.. skg ni kat luar tadika pun meriah hihi ;)

    ReplyDelete
  9. aizamia3 ~ Tarikh sebenar 1 Oktober.. Kita tak dpt nak lupa sebab anak dok remind je belikan hadiah utk kawan2 dia adeiii.. hihi ;)

    ReplyDelete
  10. Sari Yusa Ibrahim ~ Terima kasih wish :)
    Sunat..?!! syyyyyy.. heheh

    ReplyDelete
  11. iedaurora ~ a'aaa.. bukan setakat sambutan.. diaorg punyer makan McD u.. lagi bawa balik tit bits boleh buka kedai runcit hihi ;)

    ReplyDelete
  12. selamat hari kanak2..cayang selalu

    dah follow jom follow back

    ReplyDelete
  13. Qhaifa Nur ~ Terima kasih.. cayang selalu juga :)

    Jap eaaa..

    ReplyDelete
  14. bestnya bila teringat zaman kank2..
    nk jdk kanak2 jugak bleh?

    ReplyDelete
  15. myezatul aQma ~ boleh.. nanti dpt tit bits banyak hihi ;-)

    ReplyDelete