Wednesday, April 6, 2011

Hari ni semuanya akan selesai..

Pada 28 hb Mac 2011 lalu.. aku terima panggilan dari seorang sahabat.. Kami rakan sekelas suatu masa dulu.. Aku rasa 'terkesan' dengar luahan sahabat aku tuu.. ye.. ini bukan pertama kali aku jadi pendengar luahan hati dia.. kesian.. sebak.. semuanya bercampur rase..
Masa berbual tu sempat dia maklumkan pada aku.. pada hari ini.. 6 hb April 2011.. 'semuanya akan selesai'.. cumaaa.. dikhuatiri ade halangan dari 'individu terlibat'.. ALLAH.. sebagai kawan.. ape yang aku mampu tolong?!!.. ye.. cuma ayat memberi semangat dan doa.. harapnya dapatlah jadi sedikit penawar untuk mendampingi kecekalan dia..
Aku tak berniat menceritakan hal orang di sini.. cuma aku mohon pada kalian.. doakanlah sahabat aku tu.. Moga kemenangan berpihak kepada dia, Amin.

No comments:

Post a Comment