Thursday, November 18, 2010

BBQ Aidil Adha di rumah Embah Hasan

Mendapat panggilan dari Embah Hasan.. menjemput kami sekeluarga menghadiri BBQ di rumah beliau.. meski agak lewat.. aku tetap hadir.. meluangkan masa walau tidak lama.. dua tahun sebelum ini aku tidak dapat memenuhi undangan beliau.. Makcik-makcik dan Pakcik-pakcik kalau jumpa.. adoiai.. aku saja yang kena.. sporting.. diaorang memang sporting.. suasana seperti ini yang aku pasti rindu.. rindu untuk bersama.. pertanyaan tentang perkembangan terbaru sudah tentu.. begitu juga dengan perkembangan anak aku Adam yang sedang melalui proses tumbesaran dan persekolahan.. yang pasti takde yang sebok ambil kesempatan begini untuk 'berjualan'.. fuhhh lega sungguh..
Antara yang sempat aku capture.. ada yang tak dapat nak aku upload di sini.. kecuali yang aku fikir 'sesuai'..

Ni dua 'beras'... choooppp! biras.. hehe..
Hubby Cik Jah dengan Cik Man..
Ni menantu soleh ni.. ahaksss!
Eleh control 'macho' la pulakkk!..
Jualll kanggg!..
Cik Man ni standard arrr..
Cikkk! Lama dah wat keje nih!!.. kui33

Cik Pi'e and Wife.. fuhhh! sporting gilerrr!..
Sempat lagi tu Cik Pi'e.. Lepas sesebok BBQ ni.. gi main badminton..
heheh.. 'jaga badan' eik Cik..

Tadaaaaaaa.. 'Jejaka Idaman Malaya'..
Senyummm.. Senyummm.. ehhh! senggihhh daaa diaorang..

Aku sayanggg sangattt semuaaa..

No comments:

Post a Comment